Saturday, June 20, 2009

Newsletter-ul ProTv



Se făcea mare tam-tam acum câţiva ani că nişte copii se jucau fotbal cu o pisica, în scara blocului, in timp ce se filmau. Mai ştiţi clipul de pe Youtube? L-au dat toate televiziunile şi se tot discuta că ar trebui înfiinţată Poliţia Animalelor.

ProTv-ul ce-a zis? Ia să fiu eu mai cu moţ şi să fac o petiţie online unde să semneze ăştia indignaţi că sunt torturate animalele. Bun. Am zis şi eu că o ieşi ceva din treaba asta şi sm „semnat” cu mail-ul şi numele. Evident că după o săptămână avalanşa a trecut pentru că au venit alte subiecte de ştiri scandaloase, tocmai bune de exploatat şi nu s-a mai auzit nimic de povestea cu animalele.

Acum ProTv-ul a rămas cu mare bază de date. Şi ce s-a gândit? Ia să le dau eu oamenilor nişte mailuri... pardon, un newsletter din când în când. Care ajunge in spam. Şi au nişte titluri de „senzaţie”:

IMAGINI SOCANTE! Catelus batut, cu coloana franta! (Că tot vorbeam de animale chinuite… )

Ferrari in flacari, dupa un "zbor" nebun! Vezi VIDEO!

Gafa jenanta! Imaginile cu prabusirea Airbusului, fragmente din serialul "Lost"!

Barbat beat, spulberat de o masina pe autostrada!

Sex cu Rihanna? Iar se da in stamba Chris Brown?

Imagini terifiante! Ultimele clipe din viata romanului omorat la Napoli

Accident incredibil! Un avion a intrat intr-o camioneta!

Am posibilitatea să mă dezabonez şi o voi face. Ştiri de 2 bani şi un "newsletter" care arată groaznic. Dacă trimiteau ceva de calitate nu mă supăram, ba chiar deschideam mail-urile.

Era o vreme când parcă toată ţara urmărea ProTv-ul. Acum mă întreb, cine se mai uită la Esca?

No comments:

Post a Comment