Thursday, July 2, 2009

Ce sa faci intr-o sambata

Mă gândeam să merg în weekend la mare. Aşa... O vizită scurtă de o baie, un soare şi un concert. Cei din echipa Umbrela Verde se află de astăzi şi până sâmbătă la Constanţa şi tare mi-ar fi plăcut să le dau o mână de ajutor la acţiunile pe care le vor desfăşura.

Puteţi citi pe blogul Umbrela Verde ce „mişcări” mai fac prin ţară. Acum că sunt pe litoral, vor avea şi o acţiune de "aspirat" gunoaiele de pe plajă. Măcar câţiva dintre noi vor fi fericiţi, pentru un timp, că nu se vor mai trezi cu etichete şi mucuri de ţigară lipite de tălpi după ce ies din apă.

Daaar mi-am luat bilet la Santana aşa că am zis "pas"”. Dacă sunteţi prin zonă, trageţi o fugă până în faţă la City Park Mall Constanţa şi participaţi la activităţi. Nu fiţi leneşi că sunteţi tineri. Plus că nu vă duceţi toţi la concert :-"

No comments:

Post a Comment